Kizlar bise sormak istiyorum dişimin dolgusu kırıldı dişimde kirik var ve etim aşırı sekilde şişti bogazimin altindan elledigim zaman bilye gibi birsey varbve agriyor 10 haftalık ikiz annesiyim bi sorun olur mu şuan dr ulasamadim oyuzden bilgisi olan var mi nasil bir mudahale edilmesi lazim enfeksiyon olusursa zarar verir mi