derinozkaya iyi pazarlar öncelikle 😊 biz 16+3 olduk doktorum bir hafta ilerden gidiyor geç döllenmeden dolayı.. bir kızım olacakmış 💞 halen hareket ettigine şahit olmadım cuma günü kontrol var ama ben sizede sormak istiyorum varmı aynı durumu yaşayan??
AyaYlmazYldrm derinozkaya ilk bebeginse dhaa var benim 2.ben 15. Haftada cok az gunde belki 1 kez hissediyordum ama 18 haftadan snra sende hissedersin buyuk ihtimalle
derinozkaya Ebe4343 bilmemek ayıp degil ögrenmemek ayıp derler 😊 3 eylül olan doğumumu 28 ağustosa çekti geç döllenme var dedi doktordan iyi bilemeyiz degilmi
Deleted5544 derinozkaya geç döllenme olsa tarihi ileri alırdı geriye değil. erken döllenme olmus sizinki ☺️
Sevgigursoy derinozkaya bende öyleyim çok sabırsızlanıyordum ama gerçekten muazzam bi duygu , şimdi 25 hafta içimde horon tepiyor 🤲🏻🥰
Deletedmom317 derinozkaya geç döllnme olsa geriden gelirdi bebeğiniz. Eşinle ne yaptın cnm kabullendmi bebeği
aselmehtap derinozkaya canım benimde ilk gebeliğim ve kızım olacak yine, çok kilolu olmamama ragmen ben 22 de net olarak hissettim hareketlerini. 18-19 haftalarda pıt pıt şeklinde hissediliyor , sağlıkla alırsınız inşallah kucagınıza😍🙏🏻
Alyacaganim derinozkaya ilk gebeliklerde 24 e kadar hissetmeyebilirsin canim ama sessiz biyere yatip tatli biseyler yiyip elini karnına koyup bekle doktorun ultrasonla baktığı yere genelde minicik biseyler hissedersin 🤗
damlanne derinozkaya canim ben 19. haftanin sonlarinda hissettim herkeste degisiyor daha erkende hisseden car geçte 🤲🥰