buglembebek tercihine karışamam ama yarın 38+6 da benim sezaryen doğumum var. Sezaryen olması gerektiği için oluyor. Demek istediğim o hafta da sezaryen olmasının ekstradan bir riski yok haftasal olarak. Eğer karar verirsen bebekte herhangi bir gelişim sorunu yaratacak hafta aralığı değil. Benim hastanem normal doğumda da sezaryende de 1 gün yatiriyor. Ziyaretçi kabul etmezsen hastaneye de güveniyorsan (hijyen yönünden), bir sorun olacağını düşünmüyorum