D27777 derinozkaya Google hızlı resim yükle yaz ilk cıkan yere gir yükle diyor ora bas resmi yükle az altta linkini kopyala bura yapıştır canım
Suna_01 Yüklediğiniz resimler burda kaliyo sanırım kizlar daha önceden resim yükleyen bir kaç kişinin alt tarafta rast geldi bana daha sonrasında siliyomusunuz 🙄
Busrasalt Cafede boşver kuzum benimde yoktu 15 haftalıkken dümdüzdü şimdi 22 haftalık birazcık çıktı herkesin farklı işte bu yüzden diyorum zaten hassasız daha hassas oluyoruz bu postlar yüzünden
D27777 Gzmozcetin haklısın evet ama ben normalde hamile kalamayan arkadaşlarıma gizleyip atıyorum durumları ama bilemedim buraya herkes atıyor diye bende ilk düşük yaptım cok istiyordum ama durumlara bakıp üzülmüyordum yani ne biliyim 😑
Merve6475 Cafede canım herkesin yapısı farklıdır kimseyle karsılastırma kendini bebegin iyiyse sıkıntı yok ikiz hamileyim herkes 8 aylık Mı diyo karnıma bakıp bi arkadasımda ikiz 9 aylık olan o ama karnı benden küçük boşver takma 🥰
NaimeYilmaz Canımız annelerimiz kurallar dahilinde herkes her şeyi paylaşabilir. Biz bunda bir sakınca görmüyoruz. Postu gizleme özelliğimiz mevcut. Bu imkanı değerlendirmelisiniz. Uyarı amaçlı yorumlar silinmiştir. Mutlu forumlar💜