Arkadaslar merhaba, 7 haftalik gebeyim keseyi gorduk eve geldigimde kanamam oldu damla damla seklinde ondan sonrada arada geldi doktor dusuk onleyici progestan ve folik asit verdi kullaniyorum ama bas donmesi ve mide bulantim cok fazla oluyor. Acaba ilk trimesterdan kaynakli mi diyorum. Yasayan varmi aranizda nasil bi onlem aldiniz?