Serap35 Hanımlar burda kontrole giden var mi virüs tedavisinin yapıldığı hastahanelerden biri Doğum icin giden var mı acaba??
Elifaydogan06 Serap35 kontrollerimiz var testler yapılacak ama randevular iptal ediliyor sıra alıp acaba alıyo mu doktorlar
Esen22 Elifaydogan06 ıptal mi oluyo bende dun aldım daha cumaya randevuyu gecen carsamba günü de gittim herhangı sıkıntılı bır durum yoktu ya korkuyorum artık
AATozarr Serap35 Doğum yaptım sezeryanla sadece ilk gün aldılar refakatçi ertesi gün de ben imza atıp çıkış yaptım
omerinannesiiii Doğumum yaklastı benimde 38haftalıgım orda dogum yapıcam ama refakatçi almıyolarmıs tamamen kaldırmıslar yalnız olucakmısız bunu duyunca bi geri çekildim ama napcam da bilmiyorumda özeller de bu saatten sonra sadece dogum için alırlarmı bilmiyorum
Eylem96 AATozarr normal doğumda ne kadar kaliyosunuz hastanede bilginiz var mı ben aslında sami ulusa gidiyorum ama doğum anında orda yer olmayınca şehir hastanesine gonderiyolarmis öyle bi durumda oraya gidicem yalnız kalmak çok kötü olur ilk hamileliğim tedirginim
Esen22 Elifaydogan06 benım dr yok her gıdişimde ayrı dr gıttım su an kı randevum rıfat taner aksoyda cuma 11.20 de