ismer19 canım bende 37+4te nstde sancım cıktı doktor muayene ettı aksamına nişanım geldı. 2 gün oldu geleli hala bekliyorum sancım gelsın dıye ama sanırım hissetmiyorum bebek karnımda cok sertleşiyor sanırım sancıyı bu şekilde hissediyorum. Ama hala bekliyorum evde arada kaldım bende 🤷🏻♀️