Ozlemdmn bende 25 haftalıkken yaşadım bu durumu. Doktor kontrolünde kanal tedavisi yaptırdım mecbur kaldım çünkü dayanılmaz şekilde ağrım vardı. İlerleyen haftalarda olsaydı yapamazdım dedi diş doktoru. Şuan kanal tedavisi yarım bi şekilde duruyo tamamlamadı. Dolgu yapamam dedi. Saddce sinirler alındı ağrısı geçsin diye . Doğumdan sonra tamamlanacak tedavim. Diş sorunu çok kötü Allah yardımcın olsun.