Allah hepinizi bir avazda kurtarsın kızlar☺ Dün sabah 11:00 de hastaneye geldik 38.haftama yeni girmiştim neyse doktorum nst ye baktı sonra alttan muayene etti ve 4 cm açılmam olduğunu kesenin de çok gergin olduğunu bu halde beni göndermeyeceğini söyledi ve yatışımı yaptı. Doğumhaneye geçtim hazırlandık ebe muayene etti sonra evraklar imzaladım bi saat böyle geçti odama geçtim yavaş yavaş sancılarım gelmeye başladı böyle 2 saat falan idare ettim eşim Meryem ana eli otunu bi kavanozda suya koyup getirdi ondan bi iki yudum içtim ve herşey ondan sonra başladı tekrar doğumhaneye geçtim alttan muayene yapıldı kese patlatıldı duyum fazla olduğu için inanılmaz çok suyum geldi sancılarım da sıklaşmıştı oradan çıktım odama geçtim ama sancılarım bayagı artmıştı yalvarıyordum artık beni sezeryana alın diye o bi süre sonra yarım saat sonra falan beni doğumhaneye aldılar muayene edildi ve açılmam 10 cm olmuştu bebeğin başı görünüyordu orada da yalvardım sezeryana alın diye ama alamayız dediler ıkınmak çok önemli kızlar doğumum başlamıştı sancılarıma dayanamıyordum biraz ıkındım ama yapamıyordum ebe karnımdan bi iki kere bastırdı o ağrı o baskı anlatılmaz bişey çok canım yanmıştı 😞neyse biraz mola verdi doktorum bi 10 dakika falan kendi kendime ıkındım doktorum geldi ve 3.ıkınmam da gözlerimi bi açtım o an unutulmaz kucağımdaydı oğlum o an çok rahatladım çok yorulmuşumtum dikiş atıldı temizlendim odama geçtim oğlum geldi..böyle işte kızlar Rabbim bi avazda herkesi kurtarsın 🙏🏻