Mom36 Muhammedim0125 ben çoksevirim yaa. Ama asla sütle yiyemiyorum .bebek için ise yararmi bilmiyorum amaa. Sütsuz daha guzel tadi
Zehragul1 Kesinlikle sütsüz daha iyi, e cicibebe neden yemiyorsunnnn o da kilo aldırıyor diye biliyorum