23.haftamdayım. Çamaşır suyunu hamileliğimi öğrendiğinden beri kullanmıyorum. Ama evde lavabo ovacak başka bi şey kalmadığı için çamaşır suyu katkılı cif ve süngerle lavaboyu ovdum. Eldivenim kalmamıştı elime sindi haliyle kokusu. Sizce bi zararı olur mu bebeğime. Ellerimi bol su ve limonla yıkadım sonra kokuyu fazla hissedince ama yine de endişeliyim biraz.