Berilay doktorunuzu bilgilendirin mutlaka, ben bu sabah uyandım ıslaklık hissettim iç çamaşırım epey ıslanmıştı doktora sordum bekleme hastaneye git baksınlar dedi gittim sancı çıkmadı açıklığa baktılar oda yok doktor genede bi gece yatıralım dedi ben kabul etmedim suysa eğer 24saat içinde doğum olması gerek dedi tekrar gelirse gideceğim hastaneye yarında kontrole , 36+5iz biz bu arada