Kızlar 16 +5 haftalık hamileyim cuma günü kasık ağrısı ve bel ağrısı çektim gecesi kahve rengi lekelenmem oldu ve doktoruma gittim bebek gayet iyi bi sıkıntı yok alttan kamera ile muayene sonrası açıklık var azıcık progestoron yazdı ankara şehir hastanesine yatış için gönderdi gittim yine bebek gayet iyi kamera ile bakıldı sorun yok elle açılma var mı diye baktı yok gayet iyi dediler ama hala akıntın devam idrar kan kültür testi yaptı kan ve idar temiz çıktı kültürün sonucu henüz belli değil bi sorun yok sende bebekte çok iyisiniz dedi doktor ve hastanede yatmayıp eve geldim yat kalkma dendi ve yatıyorum tabi. Gece kahve rengi ile beraber kanamam da oldu ama durdu uyandığımda da var ama şuan sadece azıcık kahve rengi leke görüyorum ne olduğunu anlamıyorum ve sanırım doktorlar da anlamadı kültür sonucuna bakılcak çarşamba günü emfeksiyon yada iltihaptan olabilir dendi sadece yatmam lazımmış ve hastaneye gitmek istemiyorum şu zaman da evde yatmak aynı şey zaten bu durumu yaşayan varsa bilgi verirse çok sevinirim. Bu arada ilk gebeliğim ilk üç ayımda herhangi bi sorun yaşamadım hiç düşük yapmadım ameliyat falan da geçirmedim doktorlarda bunun şokunu yaşadı biraz lütfen bilgilerinizi paylaşın 🙏