Busradonmezus Kızlar 20+5 hamileyim 2 3 gündür çok hafif hissettim hareketlerini bugün ise hiç yok gibi. Aksine gazim var ve sirt bel ağrım oluyor yatarken. Bir şey oldu da benim mi haberim yok acaba? Cikolata da yedim.
AtaMommy Busradonmezus bende 20+4 üm düzenli hissediyodum artık sabah öğle akşam dinlenirken tekmelerdi bazen benimkide naz yapıyor karnıma ufak şaplak atıyorum oynuyorum sesleniyorum başlıyor yine bi müzik açıp ovala karnını sev konuş bakalım
Zehra- Busradonmezus bende 20 haftalik hamileyim sadece geceleri hareket ediyor zaten daha hareketleri düzenli değilmiş günün çoğunu uyuyarak geciriyorlarmis canım kendine sıkıntı yapma hiç sen
Ryakvrckk Busradonmezus canım zaten şuan düzenli hareket bazı günler sürekli eder bazı günler hiç etmez anca 24. Haftadan sonra çok daha net hareketli olduğunu anlarsın birde daha düzenli olur
Zehra- Busradonmezus evet canım takma kafana kafana taktikca strest yaptıkça daha çok hissetmessin bende öyle çok taktım bir ara kafama hatta hastaneye de gidemiyoruz kontrole falan diye daha çok strestlendim hiç iyi olmuyor rahat ol hissettirir küçük bebiş kendisini🥰