Tolsel Doktor çok önemli, ben hamileliğin çok başındayım, ama 2 doktora daha gittim, onlardan memnun kalmayınca, buradan bir arkadaşın önerisiyle Seval Sezer’e başladım. Sevdim ve güvendim kendisine, onunla devam ediyorum. İnşallah sonuna kadar her şey güzel olur. Bazı doktorlar hakkında öyle şeyler okudum ki... Artık parayı görmezden geliyorsun, bebeğin ve senin sağlığın daha önemli. İnşallah güzel bir doğum geçirirsin 😊