Ben geçen haft kanal tedavisi ve geçici dolgu yaptırdım. İlk başta antibiyotik kullandım. 1 ay doktora gitmemek için direndim ama diş ağrısı hiçbir şeye benzemiyor. Boşuna beklemişim ama güvendiğin bir doktora git bence canım sorun olmadı allaha şükür