ddenizc Canım ben Norwegian Fish Oil kullanıyorum, koku tat falan insanın ağzına geliyor diyorlardı ben öyle bir sorun yaşamadım. 31. Haftada içmeye başladım, 32. Haftada 250 gr almıştı bebiş alakası var mı yok mu bilmiyorum ama…
2104 Ben kullanıyorum efa mom demek istedin sanırım. Yeni başladım sayılır. İmom kullnıyordum aslında ama piyasada yokmuş artık. Efamom ona göre bir tık uzun ilaç ağzında cok tutmadan hemrn yukarsan kokusu pek yok. Gece kullanıyorum. İmom içtiğimde gece açlıkla uyanıyodum. Efa momda öyle bişey yaşamadım. Bir yan etkisine rastlamadım 😊