esereaa Kızlar, bir şeyler okudum bu forumda mide bulantınız olmuyorsa bebeğin kalbi atmıyormuş bu doğru mu ? Ya ben hiç kusmuyoru. 6+1’im bulantım çok az ama kusma olmuyor sevineyim ağlayayım mı bilemedim 😒😒
brnr09 esereaa benim kusma ve bulantılarım 8. Haftadan sonra başladı canım ve hala çok şiddetli devam ediyor ☺️ Onunla hiç alakası yok ayrıca bulantının. Benim arkadasım bir kere bile öğürmedi ama çok tatlı bir kızı oldu 🙈😍
zeyzey95 esereaa her okuduğunuza inanıp kendinizi strese sokmayın lütfen öyle bişey yok kişiye göre değişir herkesin midesi bulanacak diye bişey yok canım korkma istersen doktora git karından gözükmezse vajinadan duyulur kalp atışı
mom101 esereaa bulantın varsa iyi demektir canım kusma olsun diye heveslenme 3 haftaya geçtim neler çekiyorum sen her şey yolunda gitsin iyi olsun diye dua et ve içini ferah tut kötü düşünme
esereaa İlk bebeğimi kalp atılını duyduktan sonra kaybettiğim için normal olmanın dışında bir tedirginliğim var ne yazık ki🙃
Symcvk 9 . Haftada başladı benim de bulantım canım alakası olduğunu düşünmüyorum senin hiç başlamamış daha belki hiç başlamicak şanslısın bence öyle düşün