aytulll Merhaba acil tavsiyeye ihtiyacım var normalde bebeğim çok hareketli gecede hareketlerini hissettim ama sabahtan beri hiç hareket etmedi kahvaltı ettim çikılata yedim tık yok hastanelerde malum ne yapsam gitsem mi bilemedim bu arada 33+6 yız
Meltemtuncoz aytulll bende şuan aynı durumdayım su içsem bile hareket ederdi ama tık yok 32+3 haftayım bnde😔
3melekannesi Benimde öyle dünden beri 30+2 stres yaptık bu virüsü ondan oldu bence dünden beri kaç kişi yazmış bebeğim hareket etmiyo diye etkileniyolar sanırım😓🤦🏻♀️
Mekamu Benim bebeğimin de hareket etmediği günler oldu. Ama hemen telaşa kapılmayın. Şu telaş bile etkiliyor onu. Bol bol okşayım karnınızı. Haftalarınız daha erken zaten. Olabilir bunlar.
Buse80 Benimde iki gündür etmiyoru normalde çok hissediyordum 25. Haftalık gebeyim tetanoz asisi oldum kolum çok agriyor ondan olabilir mi acaba çok korkuyorum birde ilk gebeliğim
Sevdiss_17 Buse80 tetonoz asisi genelde bebegi 3 4 gun haraketsoz birakiyomus burda bi kav kiside tetonozdan sonra harakrt etmedi demisler ama bence nolursa olsun haraket etemdiyseniz gidin inanin hastanler cok onlem almis bu yarina birakilacak bsiey degil
Sevdiss_17 Buse80 ben dun gittim inanin hastanede fazla insan bile yok ellerinizi degdirmeyin bi yere onleminizi alin 7 ayetel kursu okuyup cikin evden Allahin izniyle bsiey olmaz sut ic sut ictikten sonra bebekelr cok oynarmis kuzum dikkat et allahamenat ol