Merhaba arkadaşlar haftaya ilk doktor kontrolüm var kese ve kalp atışı için şuan 6+0 .Kalp ve keseden sonra muayene ne sıklıkta oluyor ilk 3 ay yapılan testler nelerdir.Hastaneye gitmeye cekiniyorum. Ve aramızda şişli memorial giden var mı doktorundan memnun olan bana da tavsiye edebilir mi.yillar sonra bebeğime kavuştum şu virüs beni çok tedirgin ediyor