Dış gebelikte kanama vs olmayabiliyor benim olmamıştı. Normal gebelik belirtilerinin aynısı oluyor. Kan değerlerinin 2 günde bir yaklaşık iki katına çıkması gerekiyor. Muayenede kese yoksa ve kan değerleri düzensiz ve yetersiz artıyorsa dış gebelikten şüpheleniliyor.