Masal10 Bıçak saplanması gibi, nefes kesecek kadar şiddetli?? bebek resmen bi tarafa toplanıyor! Normal mi bu durum 😓
Edcrfv Masal10 bende de ara ara bıçak saplanması gibi oluyor ama ben hissetmiyorum bebeği nerde toplanıyor mu bilmiyorum ☺️Bu arada magnezyum bende kullanmıyorum ne icin vermişti doktor degerlerinizinden düsük olan var mi ?
DamlaNur29 Masal10 bendede arada oluyor ama doktor magnezyum vermedi normalde ay başı kontrolm var ama gitmeyi düşünmüyorum bugün hastaneye gidip ilaç yazdırmamak için parayla ilaca 150 tl verdi eşim gitme diyor siz nasıl cesaret edip gidiceksiniz ben yavas yavas kıpırtılar hissediyrm o yüzdende biraz rahatım allahıma emenet diyorum
Masal10 nurcakir58 bende bugün oldu özellikle resmen avuç içimle hissediyorum bir kenarda toplandığını…🤲🏻 Allah’ıma emanet 😓… nasip olursa yarın kontrol günümüz..
Masal10 nurcakir58 fetal dopler aldım, arada bir evde kalp atışını dinleyerek kendimi sakinleştiriyorum… yoksa zor dayanırdım heralde.. panik atak da var bende
nurcakir58 Masal10 bende istiyorum ilk bebegjmj kaybettim alırım paravonemli deil doktor dedi 20haftadan sonra atışları net duyarsın dedi ben daha manyağım bı kaybim olduğu için korku icindeyim
Masal10 DamlaNur29 canım benim doktorumun özel muayenehanesi var, oraya gidiyorum. hastaneye asla gitmem şuanda..
Masal10 nurcakir58 13üncü haftama girdiğim gün duymaya başladım çok şükür Rabbime.. bana da sağlık ocağındaki hemşirem 17 haftaya kadar asla duyamazsın demişti.. çok şükür duydum ben 13. Haftamın başında
GulcanYvz Masal10 ay 3 gündür bende yaşıyorum bunu sol kasığıma ve sol bacağıma felaket iğne batıyor hatta baya korktum kontrole gideyim dedim ama şu virüsten dolayı eşim izin vermedi inş kötü bişey yoktur
Masal10 GulcanYvz inşallah canım ya, bebeklerimiz iyi olsun da ağrıyı çekeriz biz ama bebekler için endişe ediyoruz işte…