Sinem34 size dua ettim inşallah en en kısa sürede sağlıkla çıkar bebeginiz. Bi dua var siz yada yakınınız okursa allahın izni ile kısa sürede çıkar inanıyorum. Gebeligimin ilk 4 ayitehlike ile geçti kanamali ve yatarak bu duaya başladım şuan 19 haftaligiz ve ilaçları kestik leke dahi kalmadi allahın izni ile dua sayesinde olduğunu düşünüyorum.
Dua ise şu şekilde; YA ALLAH YA RAHMAN YA RAHIM YA KÂVİYYU YA KADİR gün de 70 tane abdestli okunacak .