Selen01 Ben 35+0’da 70 sancıyla bir gece hastanede kalmıştım, hiç sancı hissetmemiştim ve açılmam yoktu. Destek tedavisi yapıp sancıları durdurdular, ertesi gün çıktık. Ne olur ne olmaz diye ciğer geliştirici iğne yapmışlardı. Şimdi 39. haftanın içindeyiz, tekrar bir sorun yaşamadık.