Oznuruzun [silindi] ikinci hamileligim çok şükür 14 aylık bi kızım var çok şükür şuan 10+6 günlük ikinci bebeğime hamileyim
[silindi] Deletedmom137 ilk başka oluyor ya masallah ben çok heyecanlıyım sağlıkla gelsinler😘🥰🥰🌼🌼🌼💐💐💐
[silindi] Durkayaelmas eminim öyledir her bebek ilk gibidir bende ilk hamileligim 10 tane daha dogursam aynı hissederim heralde🥰🥰🥰🥰❤️❤️💐💐
[silindi] Oznuruzun ay masallah bende 10+2 haftalık hamileyim ama benim ilk sağlıkla gelsin inşallah 🥰🥰🥰❤️❤️💐💐
Zhrnz [silindi] 4. Gebeligim 1 dusugum var nasipse bu 3. Dogumum olucak ama ilki gibi heyecan verici 🤗
MelikeEmre_ [silindi] ikinci Gebeligim cinsiyetini daha bilmiyoruz erkek Cocuga sahibim insallah bu bebegimde kız olur ama hayırlisı🙏