Bende aynı durumdayım 40+3 oldum ve hiç bi belirti yok baş geliş ama kanala girmedi son anda kanala girenler oldu mu acaba yürüyüş, pilates, merdiven çıkma, Squat, ananas, hurma, ılık duş hepsini yapıyorum ama bana misin demedi doktor en geç çarşamba suni sancı deneriz ama açılma yoksa ve kanala girmezse sezeryan olur dedi başka ne yapmak gerekir ki