Kızlar az önce bir konusmaya dahil oldum ve orada 17 . Haftada 4. Ayına girildiği söylendi ama ayda 4 hafta olduğuna göre 4. 8. 12. 16. 20 diye devam ediyor ve benim 16 olmama 2 hafta kadar var 16 haftadan sonra ben 4 ayı bitirmiş mi olacağım yoksa 4. Aya yeni mi girmiş olacağım