Kızlar Allah nasip ederse ağustos veya Eylül gibi doğum yapacağım ama şu Korona virüsü çıktığından beri çok kötüyüm ya o aylarda daha kötü olursa naparız çok panik oldum şu an bile kötüye gidiyor her sey ay sonunda kontrolüm var ona bile gidemedim doktoru aradım gelme dedi zorunda kalmadıkça 😞