Blackkcat ben de ikizlere gebeyim şuan 14. hafta içerisindeyiz bir şeyler hissediyorum ama ne olduğuna anlam veremiyordum, kayınvalidem sorduğunda da “sanki karnımda baloncuk var, gaz var onlar hareket ediyormuş gibi hissediyorum” diyordum.. Hakkaten öyleymiş farkında değilmişim 😂