6 aylık hamileyim. Başta hafif olarak başlamıştı 2 3 ay öncesine kadar artık sabah uyandığımda ellerimi hissetmiyor gibiyim o derece uyuşuyor bu normal mi ? Sizde de oluyor mu ? Yani gebelikle alakalı bi durum mu acaba. Doktoruma bir türlü danisamadım da randevularda iptal edildi bi süre daha danisamayacigim galiba. Sizin bilginiz var mı?