Ilknur_degrrli1 Rabbim saglikla kavustursun insallah. Ben spinal oldum genel anlamda iyiydi. Ilk kalkış tabi zor oluyor anlik bilinc kaybi oluyor hatta. Yaninizdakilerin ne dedigini duymuyosunuz o derece 😁 cok baş donmesi oluyor ama inanin 3. Denemede artik kendiniz yuruyorsunuz. Tabiki ağrılı oluyor. Benim ağrılarım daha yeni geçti sadece hafif acı oluyor dikis yerinin ust kisminda. Önerebilecegim sey yururken direk karşiya bakmaniz,yere bakmayin. Kendinizi uşutmeyin bir yelek alin yaniniza. Ben usuttum sanirim hala sirt ağrim var geçmek bilmiyor ve bebegin bakimini yaparken cok zorluyor beni.