Gul21 Kızlar ne durumdasınız doğumuma az kaldı memorial a gidiyorum salı gün istcm hayırlısıyla durum daha kötüye gitmeden doğur diyor herkes
Gul21 Lsbebisim burhan hocaya gidiyorum Allah yardımcımız olsun riskli bi döneme denk.geldik 37+3 teyim haftaya doğuma alır belki
demioz sağlıklı bi şekilde doğurun inşallah ben de bower fatma hocaya gidiyorum henüz 12. haftamdayım çok tedirginim kontrolüm vardı gitmedim :((