Nese_krc Ekmek, pirinç, bulgur,makarna, hamurişi, abur cubur nerdeyse hic yemiyor olmama rağmen 4,5 kilo almışım bu nasıl oluyor yaa meyve bile sayıyla yiyorum. Hic bulantım kusmam olmadı ama bakıyorum cok az kilo alanlar var 😢😢
Happpm Nese_krc sen çok iyisin canım ben 24 haftalıgım 11 kilo aldım belli olmuyor dışarıdan ama ben biliyorum tek dileğim bebegim saglıklı olsun ve ülkem eskisi gibi olsun kilo gelip geçici Allah can sağlığı versn sıkma canını ne güzel anne oluyorsun🥰🥰
Zeyz Nese_krc valla bu saydıklarınınin hepsini yiyirm hatta saat farketmyo bile ozelikle akşam 11de poğaça yapıp çayla yiyirm 21 haftaligm sadece 1 buçuk kilo aldm sanrm bünyeyle alakali bide Bnde maşallah bebek kilo aliyo bn yiyirm kızıma yarıyo sanrm🙏👶
elfyldrm Nese_krc hiç olmadı 🙉 maşallah yemediğim bir yemek çeşidi bile yok. En sevdiğim şey patates kızartması onu da haftada 1 kez yapıp yiyorum 🙈 her gece yatmadan süt içiyorum birde birazcık midem yanar gibi olsa içince hemen geçiyor
Annnnneeesss Kızlar bende 21+1 haftalığım 5 kilo aldım bebeğin sağlığı iyi geçen gün doktora mecbur gittim orda söyledi doktorum. Size bir şey soracağım 2 gündür hareketlerinde azalma var gibi arada oynuyor ama çok değil bu haftalarda düzensiz olması normal mi
elfyldrm Annnnneeesss 28 haftaya kadar hareketlerde düzensizlik olabilirmiş endişe etmemize gerek yok sanırım :) doktorum günde 10 defa hareket ettiğini hissetmeye çalış demişti.
sule-0606 Cydcyd benmı uçmuşum dıye kac gundur ekmek kesmeye calısıyorum 😫🙈bende 20+1 deyım 60 la hamıle kaldım 67 olmusum bende 🙈 gunde bır ekmek yıyorum rahat🤦🏻♀️ Demekkı tek cok kılo alan ben degılmısım sımdı kalkıp az dahamı ekmek yesem😂
RuzgarsMommy 3 kilo aldim 57 ile kalmıştım 59.5 60 çıkıyorum Yemediğim bisey yok ekmek pirinç gibi ama bazen iştahsızlık oluyor bazen cok acıkıyorum hic kusmadim
Belinay_AliEge 19.haftadayım hiç kilo almadım çünkü sürekli kusuyorum iştahım yok ve sürekli aparatif şeyler yiyorum çünkü midem almıyor 😞
Cydcyd sule-0606 valla ben de kendimi çok kötü hissediyorum hatta ekmeği keseyim diye uğraşıyorum ama iştahım çok açık normalde hiç böyle değildim şimdi sürekli yeme hissi var engel olamıyorum 🙄🤭 veririz sonra inşaallah ne yapalım 😰
sule-0606 Nese_krc ben ne bulursam yıyorum en son 16 da gıttım kontrle bu hafta gderım dıyordum ama bu illet virüs korkusuna cıkamadım hastane ıslerını napıyosunz cıkan varmı
Milena92 Nese_krc bende 21 haftalığım 3 buçuk kilo aldım malesef abur cubur çok seviyorum hamurişi tatlı falan bırakamıyorum da 🤦♀️
belma00 bende 6 kilo almışım doktora gidip ogrencem normal mi diye evdende çıkamıyorum virusden 10 günde 2 kilo almisim bebisler saglikli olsunda artik veririz kiloları 🤣