-Susam- Benim annem 65 yaş üstü. Ben hastaneye gidip geldiğimiz için ziyaretine bile bir süredir gitmedim, sürekli telefonda konuşuyoruz. Hastaneye zaten götüremeyecektim. Yarın doğumum var. İnşallah sağlıkla eve döndükten sonrasını düşündüm ben de. Hemen ayaklanıp anneme gidemem, o da gelemeyecek. Zaten gelse bile hastaneden ona bir şey taşıma ihtimalimiz olduğu için bir süre uzak durmak gerekir. Sanırım eve döneriz, bir süre toparlanırız, sonra bizde herhangi bir hastalık belirtisi olmazsa anneme gideriz. Üzücü olacak evet ama sağlıkları için bunu yapmamız şart. Acele edelim derken anneme virüs taşırsak sonuçları ağır olabilir. Ölüm oranında yaş en önemli etken.