Kızlar 14 haftalık hamileyim ancak dün akşam üstü itibariyle şiddetli olmayan sol böbrek ağrım var bazen ağrı sol kasığıma da vuruyor. Hamilelik öncesi de böbrek ağrılarım olurdu sıcak su torbası ağrı kesici ve bol su ile geçerdi. Ancak hamile olduğum için hiçbişey yapamıyorum. Perş kontrolüm var Dr uma da yazdım aslında ama henüz dönüş alamadım. Acaba enfeksiyon mu diye düşünüyorum.Bu şekilde sorun yaşayan oldu mu aranızda merak ettim.