mom101 Kızlar 8+1 haftalık hamileyim ama ojesiz tırnaklarımı hiç beğenmiyorum onun içinde ojesiz gezemiyorum sizce zararlımı hamilelikte oje sürmek ve asetonla çıkarmak?
gldnn mom101 bende hamilelikte ojenin ve asetonun zararli oldugunu okumustum o yuzden tirnaklarima surmuyorum
Pnarrr mom101 ben sormuştum doktoruma bişey demedi sadece saç boyatmama izin vermiyor Asetonsuz aseton var kokusuz oluyor ondan kullanıyorum tırnaklarım da sürekli ojeli yani bu zamana kadar bişey olmadı 29+3 günlük hamileyim
MssKrks ozgeyns Oje ve asetonun kimyasal maddeler içerdiğini tırnaktan vücuda emiliminin olduğu ve kokusununda zarar verdiğini söyledi. O Sebeple bi süre kullanmama kararı aldım bende :)
MssKrks mom101 Oje ve asetonun kimyasal maddeler içerdiğini tırnaktan vücuda emiliminin olduğu ve kokusununda zarar verdiğini söyledi. O Sebeple bi süre kullanmama kararı aldım bende :)