Günaydın herkese bugün sezeryan olacağım . Erkenden kalktım zatn uyuyamadım. 8 den sonra bişey yeme dedi doktor .. öğlen de inşallah kızıma kavuşacağım . İçimdeki kıpırtı kaybolucak diye çok üzülüyorum ama.kollarimin arasına gelicek diyede çok mutluyum .. Bi yandan da ben annemi olacagim bebeğim olucak yani ağzı yüzü gözleri gorecekmiyim dokunacakmiyim diyorum herkes ailem evde ara ata tuvalete gidip ağlıyorum görmesin kimse istiyorum sevinç heyecan korku tarif edilemez bi duygu 🙏💕🙈 yazdıklarımı okuyan hem anneler hem tatli hamişler dualarinizi bekliyorum .. İnşallah doğum hikayemi yazmakta nasip olsun 🙏🙏🙏