Arkadaşlar doğuma dair hiçbir belirtim yok ne kasılma ne ağrı ne sancı ne sırt ne bel ağrısı çok sıradan bir insan gibiyim sadece içimde bebeğim var o kadar.. hamilelik boyunca zaten çok hareketliydim şimdi de doğum için elimden geleni yapıyorum ama tık yok(merdiven,yürüyüş,ilişki,çömelme vs) 🤷🏻♀️
böyle olupta normal doğum yapan var mi çok merak ettim 😬😬🤦🏻♀️