KaanMenekeOlpak sağlık ocağında kontrol olmak önemli ben hiç aksatmadım. Bu ikinci hamileliğim 4. doz tetanoz aşım Yapıldı iki yıl sonra bir doz daha yapılacak bir daha aşı olmama gerek kalmayacak. kan tahlilleriyle kontrolller de yapılıyor.20li haftalara gelindiğinde kalp atışı dinleniyor, tansiyon ve kilo takip ediliyor üstelik D vitamini ve decavit ücretsiz olarak veriliyor ben bittikçe gidip alıyorum. doğumdan sonra uygun doğum kontrol yöntemini de ücretsiz sağlıyorlar. Bebeğin aşıları da takip ediliyor gerçek anlamda aileden biri gibi oluyorlar.