Günaydın herkese 😊 cuma gününden beridir hastanede yatıyorum tüp bebek ile hamile kaldım 10 haftalık gebeyim nefes darlığı ishal bulantı sikayetiyle doktora gittim yumurtaların fazla uyarıldığını 6 7 cm olduğunu ohss geçirdiğimi söyledi doktor tahlil vs yapıldı yatış yapıldı ve cuma gunu 2 tane enerji içeceği icmem gerektiği soylenildi zararlı dedim senin durumun farklı dedi ictim neyse her ne kadar içim rahat etmesede ve sürekli idrar kan takibi yapılıyor kan temiz çıkıyor ıdrarda temiz olduğu soylenildi dün yine 2 tane iç dedi bende 1 bardak ictim kalanı döktüm ictim dedim doktora bugün yine 2 tane daha iç dedi hemşire, haftasonu olduğu için doktor geç geliyor ve ben korkuyorum bebeğime birşey olacak diye ohss içip enerji içeceği ictiniz mi veya bilgisi olan var mi, tabiki de doktor kontrolünde ama insan yinede güvenemiyor bu kadarı bebeğe zarar verir diye sonuçta bebeğe birşey olsa hiçbirşey yapamayacaklar uzun oldu kusura bakmayın lütfen 🙁