Aylinyamandemir Yeni doğum yapmis yada bu ara yapıcaklar hastanede bebeğimizi nasil koruyacağız virüsten ben 5 yasındaki oğlumuda götürmek zorundayım ve sezeryan olucam cumartesi çocuklarıma bulasicak diye çok korkuyorum ne yapsak ne etsek 😑
Nilaydogan Aylinyamandemir sadece 1 refakatçi alınıyor diye biliyorum oğlunuzu almayabilirler hastaneye bi sorun doktorunuza
UraSsmom Aylinyamandemir Canım çocuğu almazlar ve tehlikeli de zaten 1 kişi alıyorlar annen gelecekse o kalır Eşin bakar yada en kötü Bi komşuya bıraksan daha mantıklı babası gelene kadar annen de olmayacaksa
Bernaszn Aylinyamandemir bizde salı günü yatış yapıcaz ama hastaneye sadece 1 kişi aldığını söyledi ki tüm özeller pandemi ilan edildi çocuğunuz evde kalması daha iyi olur diye düşünüyorum risk çok yüksek
Dnzasel Aylinyamandemir canm hastanelerde yasak var oğlunu almazlar kesinlikle sadece 1 kişi oda sana kim refakat edicekse onu alıyorlar başka kimse kesinlikle almıyorlar canm
Aylinyamandemir Nilaydogan konuştum bakıcak kimse yok dedim olsada kime güvenebilirim ki dedim çok haklısın dedi komşuya bile bırakılmak çok riskli dedi insalah herşey yoluna girerse pazar taburcu ederiz bekletmeyiz suan için dogum katı temiz dedi bakalım başka şansımda yok en azindan ayılana ayağa kalkana kadar eşimle oğlum dururlar sonra eve gelirler arrik o şekil düşünmeye çalışıyorum