Kızlar cuma akşam sezeryan doğum yaptım oğlum 3 kilo 37 hafta 3 günlük doğdu ama ciğerinde enfeksiyon varmış küveze aldılar virüs nedeniyle yeni doğan ünitesine girip görmemde yasak. Sütümde kuzum emmediği için çok az hatta damla damla ne zaman çıkar acaba ilk gün %70 Solunuma ihtiyaç duyarken sabahına %30 ihtiyacı kalmış şuan durumu nedir bilmiyorum başına böyle bişey gelen varmı acaba???