Dun sabahtan berı bel agrım oluştu bıanda ntsye gırdım sancım cıkmadı ıdrar tahlılınde yogun enfeksıyon cıktı doktorum ılac verdı ancak agrım azalmıyo basına bole bise gelen varmı saatlerdır sancı cekıyorum bebek ıyı bebekte sıkıntımız yok 32 haftalıgım