Gzduru pek tavsıye etmıyorum yaptırmadım ama daha doktorlar kendılerıne bıle guvenmıyor şehir hastanesınde hıc ısrarcı olamadılar bana yapmasak daha ıyıye getırdıler resmen lafı. Bende yaptırmadım cok sukur ıyıkıfe bosuna yaptırmamısım saglıkla dogdu bebegım