kızlar sabah 7 gibi uyanıp tekrar uyudum çok kötü rüyalar gördüm. Ben rüyamda ağlayınca gerçekte de ağlıyorum hıçkırarak uyandım . Hala beynimin içinde dönüyor rüyalar 😔 sabah sabah çok moralim bozuk . Hormonlardan mı bu ? Yoksa o kadar iğrenç bir rüyayı ilk kez gördüm 😫😭😭😭😭😢😢😢😢