Bir öneride ben vereyim bir arkadaşım bana sırt üstü yatıp ayakları dikmek bebeğe kanın.daha fazla gidip beslenmesini sağlıyormuş demişti bende ikinci gebeligimde yaptım iştahım olmamasına ve 9kilo almama rağmen 4kiloya yakın doğdu bebeğim insallah sizede faydası olur bebisiniz sağlıkla zamanında dünyaya gelir inşallah