Kızlar aranızda ateş ölçme yöntemiyle yumurtlama takip eden var mı? Yumurtlamadan sonraki gün 0.5-1 derece yükseklik olduğunu ve ateşin 37 civarı olduğunu okudum illa ateş 37leri buluyor mu? Benim ateşim genelde düşük seyreder ama 20 martta en düşük ısıyı, 21 marttada en yüksek ısıyı gördüm (36.7) ve şuan bugün ateşim normal seyrine döndü. 20 Martta yumurtlama olmuş olabilir mi 🤔