Kizlar,esim grip olmustu.Ben de panik yaptim elimin altinda kolonya vardi.Barmagima sıkıp burnumun icine surttum.Kendimce dezenfekte ettim.Sonra hiss ettim bogazima kacti.Internette okudum koklamak bile zararli dedi.Simdi cok pismanim bebege bir zarari olur mu?Ve ya bir kusura falan yol acar mi?