canm ben sadece folik asit kullanmak yerine multi vitamin kullanıyorum vücudumdaki eksik olan vitaminleri almamı sağlıyor.Artı olarak içerisinde folik asitde barındırdığı için eztra 2-3 ilaç içmemiş oluyorum.Elenatal1 benimki 2 ay öncesinde fiyatı 60tl bişeydi 30 tane var içerisinde ve benm b12 düşüktü yükseltmiş falan bu tür faydalarını bizzat gördüm.