Ayyy herkes mi aynıı 😟 Gece 3 kere öksürmekten karın ağrısıyla uyandım 38. Haftamdayım doğurcam diye bekliyorum günlerdir kuru öksürük vardı dün grip de başladı gece boğularak uyanıyorum bebeğimin hareketleri de azaldı sanki eşim hastaneye gidelim diyo ama ona da korkuyorum 😷 birde şiddetli öksürdüğüm için idrar kaçırıyorum sürekli eşim ya suyunsa dedi korkuttu iyice napcağımı bilmiyorum 😔😔